Wywiad z Mady Keup E-marketing i social media hoteli, destynacji i przemysłu spotkań

Wywiad z Mady Keup E-marketing i social media hoteli, destynacji i przemysłu spotkań

W Strefie Eksperta wywiad z Mady Keup. Czy prowadzenie działań z zakresu social media jest opłacalne, co może zrobić hotel, aby zwiększyć liczbę użytkowników swojego fanpage na Facebooku – o tym mówiła na szkoleniu Mady Keup, ekspert w dziedzinie e-marketingu. Szkolenie zostało zorganizowane przez Gdańsk Convention Bureau w ramach Trójmiejskiej Akademii Organizatorów Spotkań Biznesowych.

Rozmowa na temat social media w branży turystycznej, efektywnego wykorzystania Facebooka, Twittera przez hotele, organizatorów konferencji czy destynacje turystyczne a także o Generacji Y i Web 3.0 w wywiadzie z Mady Keup.

Mady Keup powiedziała, że w często odwiedzała Polskę i region pomorski. Jej zdaniem w ostatniej dekadzie zdecydowanie poprawiły się jakość usług i infrastruktury. Mady Keup wskazała na istotną rolę Convention Bureau w promocji destynacji.