Wywiad z Elżbietą Wąsowicz-Zaborek wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Wywiad z Elżbietą Wąsowicz-Zaborek wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej

W Strefie Eksperta wywiad z Elżbietą Wąsowicz-Zaborek wiceprezes POT na temat opublikowanej Marketingowej Strategii Polski w sektorze turystyki w latach 2008-2015.
 

Rozmowa o czterech celach Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015 – wzmocnienie konkurencyjności, produkty turystyczne, informacja turystyczna, transfer wiedzy a także o współpracy i wizerunku Polski.

 

Rozmowa o działaniach zawartych w strategii marketingowej w latach 2010-2015 – kotwice medialne i rynki docelowe. Rynek zagraniczny i rynek krajowy w planowanych działaniach POT. Komercjalizacja produktów turystycznych i budowanie współpracy z regionami.

 

Konferencja Gdańsk, 10.06.2009