Szkolenie i warsztaty Nowoczesne kanały komunikacji w branży motoryzacyjnej

Szkolenie i warsztaty Nowoczesne kanały komunikacji w branży motoryzacyjnej

„Nowoczesne kanały komunikacji” to dwudniowe szkolenie i warsztaty, które przeprowadziliśmy jako eksperci Pegaz Group z Sopotu dla firmy Ford Gołębiewski – Autoryzowany Dealer Forda w Starogardzie Gdańskim.  Szkolenie zrealizowane zostało w projekcie „Akademia Rozwoju Kompetencji Kadr PHU Gołębiewski”.

Poruszane zagadnienia podczas szkolenia:

  • Budowanie marki firmy motoryzacyjne w serwisach społecznościowych
  • Serwisy społecznościowe – korzyści i zagrożenia
  • Strategia marki w social media – przykłady z branży motoryzacyjnej
  • Integrowanie i spójność działań i kanałów
  • Trendy – jak bardzo klienci się zmieniają
  • Social Media a SEO oraz wpływ na odwiedzalność strony internetowej
  • Jak zarządzać swoim profilem, planowanie działań, określenie celów
  • Czy to się opłaca, czy rzeczywiście nic nie kosztuje
  • Tworzenie atrakcyjnej treści
  • Facebook – od Lubię to do Edge Ranku czyli kulisy Facebooka oraz wszystko co trzeba wiedzieć, by maksymalnie korzystać z dzieła Marka Zuckerberga
  • Twitter – po co nam Twitter, relacja z liderami opinii i mediami, kiedy i co tweetować, stosowanie znaczników@ i #
  • Pinterest i Instagram – analiza zastosowania serwisów
  • Serwisy geolokalizacyjne – Foursquare, Yelp, Google Maps
  • Bądź kreatywny 2.0- czyli memy, virale, infografiki
  • Youtube, Vimeo, Vine – jakie filmy i dla kogo
  • Polska blogosfera  – bać się czy współpracować?
  • Pomiary efektywności, narzędzia monitoringu social media, w tym: Klout, Sotrender, Brand24, Sentione

 

Podczas warsztatów pracownicy Dealera Samochodowego Ford Gołębiewski tworzyli zdjęcia i video na Instagramie, kręcili filmy na Vine, posługiwali się Foursquare i Twitterem.

 

Instagram w promocji marki motoryzacyjnej

 

 

Instagram marka samochodowa marketing