Szkolenia ZSIT Pomorskie – obsługa Klienta Turysty w punkcie informacji turystycznej

Szkolenia ZSIT Pomorskie – obsługa Klienta Turysty w punkcie informacji turystycznej

Inspiros jest realizatorem projektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego pt. Przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników punktów Informacji Turystycznej w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego. Pierwszy moduł szkoleniowy poświęcony jest zagadnieniom profesjonalnej obsługi Klienta – Turysty w informacji turystycznej.

Inspiros odpowiedzialny jest za organizowanie oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników i współpracowników Lokalnych Organizacji Turystycznych oraz innych instytucji zajmujących się informacją turystyczną w Województwie Pomorskim.

Tematyka szkoleń

  1. Pierwszy dzień szkolenia – Zasady profesjonalnej Obsługi Klienta – Turysty – warsztaty z kamerą video
  2. Drugie dzień szkolenia – Rozmowa telefoniczna i komunikacja przez e-mail i serwisy społecznościowe w punkcie informacji turystycznej – wykłady i warsztaty
  3. Trzeci dzień szkolenia – Różnice międzykulturowe i obsługa turystów zagranicznych – wykłady i warsztaty

Szkolenia organizowane są w Gdyni (Hotel Hotton, Centrum Informacji Miejskiej w Gdyni), Tczewie (Hotel Carina) oraz Słupsku (Muzeum Pomorza Środkowego – Zamek w Słupsku).