Szkolenia dla hoteli w Toruniu w projekcie Jak obsłużyć zagranicznego klienta, by o napiwku pamiętał

Szkolenia dla hoteli w Toruniu w projekcie Jak obsłużyć zagranicznego klienta, by o napiwku pamiętał

Conversa zaprasza na szkolenia w projekcie szkoleniowym dla pracowników hoteli oraz restauracji „Jak obsłużyć zagranicznego klienta, by o napiwku pamiętał”. Szkolenia będą realizowane jesienią 2009. Projekt „Jak obsłużyć zagranicznego klienta, by o napiwku pamiętał” to szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności pracowników hoteli oraz restauracji w zakresie profesjonalnej obługi gościa hotelowego i restauracyjnego oraz podniesienie znajomości języka angielskiego lub niemieckiego. Do udziału w projekcie organizator szkoleń, firma Conversa, zaprasza osoby, które są zatrudnione w branży hotelowo-gastronomicznej na terenie Miasta Torunia i Powiatu Toruńskiego.

Projektodawca dedykuje szkolenia osobom, które mają bezpośredni kontakt z klientem, dlatego będą to w hotelach pracownicy obsługi hotelowej, recepcjoniści, menedżerowie a w restauracjach kelnerzy, barmani, sommelierzy, menedżerowie.

Miło nam poinformować, że będziemy prowadzić zajęcia z tematów dotyczących profesjonalnej obsługi gości w hotelu.

Szczegóły projektu szkoleniowego dla hotelarzy i restauracji „Jak obsłużyć zagranicznego klienta, by o napiwku pamiętał” na stronie http://www.conversa.pl

 

Szkolenia dla hotelarzy. Szkolenie profesjonalna obsługa Klienta turysty w hotelu i restauracji