Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji Gdańsk Convention Bureau w social media

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji Gdańsk Convention Bureau w social media

Gdańsk Convention Bureau Goes Web 2.0  to innowacyjny projekt promujący destynację na polskim i zagranicznym rynku turystyki biznesowej. Stworzona  przez ekspertów  Inspiros Consulting Group w 2011 roku i wdrożona w latach 2011 -2012  strategia w mediach społecznościowych oparta jest na najnowszych trendach w komunikacji marketingowej.

Gdańsk Convention Bureau obecny jest na serwisach społecznościowych FacebookTwitter, FlickrYoutube, Slideshare, Foursquare, Google+, LinkedIn i InstagramW wielu prowadzonych działaniach Gdańsk Convenion Bureau jest liderem wśród polskich Convention Bureaus (miejskie biura kongresów i konferencji) oraz innych organizacji turystycznych promujących miasta i województwa.

Gdańsk Convention Bureau na Twitter

Gdańsk Convention Bureau na Twitterze

GCB to pierwsze polskie Convention Bureau na Foursquare. To efektywne narzędzie geolokalizacyjne oparte na grywalizacji dla profesjonalnych meeting planerów oraz dla uczestników konferencji w Gdańsku i Regionie. Pozwala na  promocję destynacji i  produktów turystyki biznesowej zgodną z najnowszymi trendami. To wartość dodana dla obiektów turystyki biznesowej, atrakcji turystycznych oraz członków GOT. Inspiros przygotował listy Gdańska i Regionu na Foursquare według określonych tematów.

Gdańsk Convention Bureau na Foursquare

Gdańsk Convention Bureau na Foursquare

 

Gdańsk Convention Bureau promuje  Gdańsk i województwo pomorskie także na Instagramie, publikując zdjęcia hoteli, centrów konferencyjnych i kongresowych, atrakcji turystycznych, wydarzeń, targów międzynarodowych oraz fotki zza kulis (behind-the-scenes) pracy specjalistów przemysłu spotkań.

Gdańsk Convention Bureau na Instagramie

Gdańsk Convention Bureau na Instagramie

Eksperci Inspiros przeprowadzili też szkolenia oraz doradztwo dla pracowników Gdańsk Convention Bureau z zagadnień mediów społecznościowych w promocji destynacji i w turystyce biznesowej oraz prowadzenia dialogu w social media (wprowadzenie treści, wiadomości, zdjęć, filmów, obiektów w stworzonych profilach GCB w serwisach społecznościowych, dialog i monitoring).

Marketing Miejsca w Mediach Społecznościowych