Gdańsk Convention Bureau w Social Media – case study na konferencji ICCA w Puerto Rico

Gdańsk Convention Bureau w Social Media – case study na konferencji ICCA w Puerto Rico

Działania marketingowe w social media prowadzone przez Gdańsk Convention Bureau prezentowane jako case study podczas 51 kongresu ICCA w San Juan w Puerto Rico. Podczas sesji dotyczącej marketingu miejsca  i mediów społecznościowych analizowano trzy przypadki: Rico Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau i Mr Holland. Sesja była prowadzona online i dzięki temu osoby nie będące na miejscu na kongresie mogły brać w niej udział.

Cieszy nas, że opracowana niecały rok temu strategia i prowadzone wspólnie działania marketingowe w social media zostały dostrzeżone przez ekspertów zagranicznych (Christine Fuchs i Gerit Heijkopp z Case Hunters).

Presentation held at the 51st ICCA Congress which took place in San Juan, Puerto Rico from 20 – 24 October 2012. For more information on ICCA please visit www.iccaworld.com. How To Apply Social Media To Destination Marketing #ICCA12 WEDNESDAY 24/10/201