Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015

Rok Polski w Wielkiej Brytanii, Rok Chopinowski, Polska Prezydencja w Unii Europejskiej, EURO 2012 to podstawowe polskie kotwice medialne. Podczas konferencji w Bydgoszczy Polska Organizacja Turystyczna zaprezentowała założenia „Marketingowej strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015″. Podczas spotkania zaprezentowano również najnowsze wydarzenie – Star Force 2009 w Toruniu.

Konferencja „Współpraca w zakresie rozwoju i promocji polskiej turystyki” została zorganizowana  przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki, Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz  Polską Organizacją Turystyczną. Uczestnikami konferencji byli przedstawiciele Kujawsko-Pomoskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, jednostek samorządu terytorialnego – powiatowego i gminnego, Lokalnych Organizacji Turystycznych, uczelni wyższych, branży turystycznej i organizacji pozarządowych. Spotkanie odbyło się 9 czerwca 2009 roku w Hotelu Słoneczny Młyn w Bydgoszczy.

Poniżej video relacja z wydarzenia

Prezentacja dokumentu „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.


 

Prezentacja badań wizerunkowych Polski na rynkach zagranicznych i planowane działania POT w ramach polskiej strategi marketingowej.


Prezentacja czterech celów strategii (wzmocnienie konkurencyjności, produkty turystyczne, informacja turystyczna, transfer wiedzy) oraz planowanych kampaniach produktowych POT na rynkach zagranicznych zapisanych w strategii

 

Praktyczne oblicze zarządzania i promocji turystyki w Polsce – dobre praktyki dotyczące współpracy Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych.

 

Działalność Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej oraz ogłoszenie nowego wydarzenia – zjazd fanów filmów serii „Gwiezdne wojny” Star Force 2009 w Toruniu . Z okazji 30-lecia premiery pierwszego filmu w Polsce, 12 września 2009 w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu spotkają się polscy i zagraniczni miłośnicy „Star Wars”

 

Strategia Marketingowa Polski  w Bydgoszczy Straforce 2009 Toruń

 Toruń otrzymał oficjalną zgodę od LucasFilm na organizację STARFORCE –  zlotu fanów fimów „Gwiezdne wojny”, między innymi dlatego, że w podtoruńskim Grabowcu istnieje jedyna na świecie ulica Obi-Wana-Kenobiego – jednego z bohaterów filmowej sagi.  Zobacz serwis poświęcony wydarzeniu STARFORCE 2009

 

Dokument „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015″ ściągnąć można na stronie internetowej Polskiej Organizacji Turystycznej.

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015

Dokument Polskiej Organizacji Turystycznej: Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015