Linda Pereira rozmowa o promocji destynacji i Convention Bureau

Linda Pereira rozmowa o promocji destynacji i Convention Bureau

W Strefie Eksperta Linda Pereira. Co-opetition czyli współpraca w pozyskiwaniu spotkań i konferencji dla destynacji i uczciwa konkurencja na miejscu, rola Convention Bureau w promocji regionu oraz trendy w przemyśle spotkań. To niektóre tematy wywiadu, którego udzieliła nam Linda Pereira dyrektor generalny firmy L&I Communications Group oraz dyrektor zarządzający CPL Events podczas szkolenia w Dworze Oliwskim.

 

W aspekcie EURO 2012 w Gdańsku spytaliśmy także jak globalne wydarzenia sportowe wpływają na wizerunek destynacji z perspektywy profesjonalnych organizatorów spotkań i konferencji. Jednym z trendów w przemyśle spotkań jest bardzo duża rola kobiet w procesie wyboru destynacji i hoteli. Jak zmieni się planowanie spotkań?

Szkolenie zostało zorganizowane przez Gdańsk Convention Bureau w ramach TAOSB – Trójmiejskiej Akademii Organizatorów Spotkań Biznesowych.