Instagram szkolenia dla początkujących i zaawansowanych

Instagram to aplikacja, która umożliwia szybkie dzielenie się ze znajomymi zdjęciami zrobionymi smartfonem lub tabletem. Z aplikacji Instagram korzysta ponad 100 mln uzytkowników na świecie. Instagram dostępny początkowo dla urządzeń działających na iOS (iPad i iPhone) od marca 2012 można również pobrać w Google Play na urządzenia z systemem Android. Aplikacja umożliwia modyfikację zdjęć poprzez korzystanie z różnych funkcji, np. filtrów. Użytkownicy mogą  polubić, tagować wybrane zdjęcia czy zostawiać komentarze. Poznaj Instagram na naszym blogu.

Szkolenie Instagram budownie marki i społeczności na Instagramie

To szansa dla firm, organizacji turystycznych, hoteli i restauracji na skuteczną promocję swoich usług oraz budowanie pozytywnego wizerunku. Również znane polskie marki zaczynają doceniać i wykorzystuję możliwości angażowania społeczności użytkowników Instagramu w swojej strategii marketingowej.

Inspiros Consulting proponuje autorski program szkoleniowy i doradczy INSTAGRAM – z filtrem czy bez filtra.

CZAS REALIZACJI TEMATU SZKOLENIA:
8 h – szkolenie Instagram dla początkujących

CEL SZKOLENIA

Podstawowym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających samodzielne prowadzenie działań marketingowych w serwisie Instagram.

KORZYŚCI (EFEKTY SZKOLENIA)

W wyniku realizacji szkolenia uczestnicy poznają zasady działania opartego na zdjęciach serwisu społecznościowego Instagram. W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy stworzą własne konta i będą mogli praktycznie poznać możliwości jakie oferuje Instagram. Dodatkowo dowiedzą się jak budować swoją markę w serwisie oraz jak przyciągnąć nowych klientów do obiektu lub destynacji.

METODYKA SZKOLENIA

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, aktywizującą uczestników poprzez ćwiczenia symulacyjne, zespołowe rozwiązywanie problemów oraz dyskusje grupowe. Szkolenia prowadzone są w formule otwartej lub zamkniętej. Szkolenie może być przeprowadzone indywidualnie online.

SZKOLENIE INSTAGRAM DLA PRACOWNIKÓW:

• Urzędów Marszałkowskich, Urzędów Miejskich
• Regionalnych i lokanych organizacji turystycznych,
• Urzędów Marszałkowskich, Urzędów Miejskich
• Hoteli  i innych obiektów noclegowych (w tym hoteli sieciowych)
• Restauracji i innych obiektów gastronomicznych (w tym restauracji sieciowych)
• Biur podróży, przewodników i pilotów turystycznych
• Miejskich i regionalnych punktów informacji turystycznych
• Muzeów, parków tematycznych i innych atrakcji turystycznych w Polsce

 

SZKOLENIE Instagram dla początkujących zagadnienia:

1. Trendy w mediach społecznościowych
• Najpopularniejsze serwisy społecznościowy dziś i jutro
• Fenomen Instagramu
2. Założenie konta na Instagramie
• Jak założyć konto na Instagramie
• O czym należy pamiętać przy rejestracji konta
• Identyfikacja wizualna konta, opis i linki
3. Zasady publikowanie zdjęć na Instagramie
• Z filtrem czy bez filtra?
• Używanie @ i Używanie hashtagów
• Najpopulaniejsze hashtagi, jakich używać
• Budowanie społeczności
• Geolokalizowanie zdjęć
• Integracja Instagamu z innymi serwisami społecznościowymi
4. Zajęcia praktyczne z Instagramem – Let`s Instagram the Wolrd
5. Moja marka Instagramie
• Monitorowanie mojej marki na Instagramie (opinie, zdjęcia użytkowników)
• Konkursy i angażowanie społeczności
• Przykłady dobrych praktyk w Polsce i zagranicą
6. Instagram to społeczność
• Kim są Instagramers
• Czy w twoim mieście są Instagramers
• WorldWide InstaMeet i InstaWalks
• Współpaca i promocja twojej marki z Instagramers
7. Co jeszcze
• Integracja Instagramu ze stroną internetową (Instagram buttons, stream)
• SEO a Instagram
• Narzędzia analityczne
8. Rekomendacje dotyczące wykorzystania Instagamu w promocji i sprzedaży
9. Kampanie promocyjne na Instagsamie
• Zasady prowadzenia skutecznych kampanii
• Łączenie online z offline
• Przykłady dobrych praktyk w Polsce i zagranicą

 

PROWADZĄCY SZKOLENIE

Szkolenie prowadzą trenerzy Jarosław Mariuk i Alicja Kosicka, używający aktywnie Instagram od 2011 roku. Zorganizowaliśmy pierwsze w Polsce spotkanie fanów aplikacji Instagram (tzw. Instameet) w dniu 27 lipca 2012.

Stworzylismy pierwszą lokalną społeczność fanów Instagramu w Polsce. IgersGdansk (Instagramers Gdansk Sopot Gdynia and Pomorskie Region) dziś jest największą i najaktywniejszą instagramową społecznością (ponad 1600 fanów).

Przeprowadzilismy dedykowane szkolenia dotyczące potencjału marketingowego Instagramu m.in. dla pracowników Gdańskej Organizacji Turystycznej, Gdańsk Convention Bureau. Również dla tych klientów prowadziliśmy konta na Instagramie.

Marketing i promocja Instagram szkolenie coaching

Wyślij zapytanie

Napisz do nas

Odpowiemy na pytania i przygotujemy rozwiązania. Zapraszamy do współpracy.