Foursquare szkolenia dla początkujących i zaawansowanych

Foursquare to zdobywający popularność geolokalizacyjny serwis społecznościowy oparty o zasady grywalizacji. Z aplikacji Foursquare korzysta ponad 25 mln uzytkowników smartfonów i tabletów. To szansa dla firm, organizacji turystycznych, hoteli i restauracji na skuteczną promocję swoich usług oraz budowanie pozytywnego wizerunku. Również znane polskie marki i miasta wykorzystują możliwości angażowania społeczności użytkowników Foursquare w swojej strategii marketingowej. Poznaj Foursquare na naszym blogu.

Foursquare szkolenia i doradztwo dla marek, organizacji turystycznych, hoteli, restacji i innych firm z Polski

Inspiros Consulting proponuje autorski program szkoleniowy i doradczy Foursquare – społecznościowy serwis geolokalizacyjny – składający się z dwóch etapów.

SZKOLENIE FOURSQUARE

CZAS REALIZACJI TEMATU SZKOLENIA:
8 h – szkolenie Foursquare dla początkujących
8 h – szkolenie Foursquare dla zaawansowanych

CEL SZKOLENIA:

Podstawowym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających samodzielne prowadzenie działań marketingowych w serwisie geolokalizacyjnym Foursquare. Szkolenie proponowane jest w dwóch wariantach: dla uczestników początkujących oraz zaawansowanych.

KORZYŚCI (EFEKTY SZKOLENIA):

W wyniku realizacji szkolenia uczestnicy poznają zasady działania opartego na grywaliacji serwisu geolokalizacjnego Foursquare oraz takie pojęcia jak check-in, badge, mayor, brand page, tips, lists i specials. W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy stworzą własne konta i będą mogli praktycznie poznać możliwości jakie oferuje Foursquare. Dodatkowo dowiedzą się jak budować swoją markę w serwisie oraz jak przyciągnąć nowych klientów do obiektu.

METODYKA SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, aktywizującą uczestników poprzez ćwiczenia symulacyjne, zespołowe rozwiązywanie problemów oraz dyskusje grupowe. Szkolenia prowadzone są w formule otwartej lub zamkniętej. Szkolenie może być przeprowadzone indywidualnie online.

SZKOLENIE FOURSQUARE DLA PRACOWNIKÓW:

• Urzędów Marszałkowskich, Urzędów Miejskich
• Regionalnych i lokanych organizacji turystycznych
• Hoteli  i innych obiektów noclegowych (w tym hoteli sieciowych)
• Restauracji i innych obiektów gastronomicznych (w tym restauracji sieciowych)
• Miejskich i regionalnych punktów informacji turystycznych
• Muzeów, parków tematycznych i innych atrakcji turystycznych w Polsce

 

SZKOLENIE Foursquare dla początkujących zagadnienia:

1. Podstawowe zagadnienia dotyczące serwisów geolokalizacyjnych
• Trendy w mediach społecznościowych
• Serwisy geolokalizacyjne – zasady działania i rodzaje serwisów
2. Foursquare
• Co to jest check-in (zameldowanie)
• Co to jest badge (odznaka)
• Kim jest burmistrz (mayor)
• Co to są tips (porady)
• Co to są poromocje (specials)
• Profil prywatny i profil firmowy (Brand page)
• Grywalizacja na Foursquare
3. Założenie konta na Foursquare
• Jak założyć konto na Foursquare
• O czym należy pamiętać przy rejestracji konta
• Identyfikacja wizualna profilu prywatnego, opis i linki
• Integracja profilu prywatnego Foursquare z innymi serwisami społecznościowymi
4. Zajęcia praktyczne z Foursquare – meldujemy i poznajemy się
5. Mój biznes na Foursquare
• Monitorowanie mojego obiektu na Foursquare (opinie, zdjęcia i listy uzytkowników)
• Potwierdzenie zarządzania obiektem (venue)
• Tworzenie i zarządzanie promocją
• SEO a Foursquare
• Przykłady dobrych praktyk w Polsce i zagranicą
6. Brand Page – strona marki na Foursqaure
• Identyfikacja wizualna brand page, opis i linki
• Tworzenie list na Brand page
• Wstawianie porad i zdjeć na Brand page
• Integracja Brand Page na Foursquare z innymi serwisami społecznościowymi
• Przykłady dobrych praktyk w Polsce i zagranicą
7. Rekomendacje dotyczące wykorzystania Foursquare w promocji i sprzedaży

 

SZKOLENIE Foursquare dla zaawnsowanych zagadnienia:

1. Quiz – czy jesteś Foursquare`owym Geekiem?
2. Integracja Foursqure ze stroną internetową
• Save button
• Follow button
3. Zaawansowane zarządzanie i analiza obiektu (Venue) na Foursquare
4. Brand Page
• Tworzenie społeczności
• Integrowanie BrandPage z własnymi obiektami
5. Społeczności Foursquare na świecie i w Polsce
• 4sq Day
• Akcje specjalne, Swarm Party, itp.
• Współpraca z Foursquare
• Współpraca ze społecznością foursquareowiczów
6. Kampanie promocyjne na Foursquare
• Zasady prowadzenia skutecznych kampanii
• Łączenie online z offline
7. API Foursquare
• jak tworzyć serwisy internetowe i aplikacje w oparciu o Foursquare
• przykłady dobrych praktyk w Polsce i zagranicą
8. Indywidualne doradztwo dotyczące wykorzystania Foursquare w promocji i sprzedaży

 

Geolokalizacja hotelu i restauracji Foursquare szkolenia promocje

PROWADZĄCY SZKOLENIE

Szkolenie prowadzą trenerzy Jarosław Mariuk i Alicja Kosicka, używający aktywnie Foursquare od 2011 roku. Zorganizowaliśmy pierwsze w Polsce spotkanie fanów Foursquare (tzw. 4sq Day) w dniu 16 kwietnia 2012.

Przeprowadziliśmy dedykowane szkolenia Foursquare m.in. dla pracowników Gdańskej Organizacji Turystycznej, Gdańsk Convention Bureau, Urzędu Miejskiego Miasta Stołecznego Warszawy.

Stworzyliśmy Foursquare Brand Page (Warszawa na Foursquare, Karta Turysty (w wersji polskiej i angielskiej), Gdańsk Convention Bureau, Visit Gdansk Oliwa, Northern Poland, Toruń Informacja Turystyczna).

Dotatkowo tworzyliśmy oferty specjalne (tzw. Foursquare Special) w  Hotel Hanza w Gdańsku, Hotel Zamek Krokowa, Punktach Informacji Turystycznej w Gdańsku, Apartamentach w Sopocie. Podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2012  stworzyliśmy specjalną ofertę dla uczestników wydarzenia.

Do naszych projektów wykorzystowaliśmy API Foursquare tworząc aplikacje Warsaw Top Places on Foursquare, Gdansk & Region Top Places.

Wyślij zapytanie

Napisz do nas

Odpowiemy na pytania i przygotujemy rozwiązania. Zapraszamy do współpracy.