Film o czterech produktach turystycznych Gdańska i Regionu w finale międzynarodowego konkursu ART&TUR

Film o czterech produktach turystycznych Gdańska i Regionu w finale międzynarodowego konkursu ART&TUR

Film wyprodukowany przez Inspiros Consulting Group na zlecenie Gdańsk Convention Bureau został wyróżniony przez jury 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych ART&TUR.

Film w reżyserii Alicji Kosickiej z Inspiros Consulting Group został zgłoszony do konkursu w kategorii „Film promocyjny/ Destynacja turystyczna” oraz „Eventy, Targi i Kongresy” W trwającym nieco ponad cztery minuty spocie przedstawione zostały cztery niepowtarzalne produkty turystyczne Gdańska i Regionu – bursztyn, morze, Solidarność oraz zamki gotyckie. Gala odbędzie się już 27 października w Portugalii.

Inicjatorowi powstania filmu – Gdańsk Convention Bureau zależało, aby pokazać w jaki sposób charakterystyczne dla Trójmiasta i Pomorza wyróżniki turystyczne wykorzystać w turystyce biznesowej. Stąd w filmie zaprezentowano m.in. rejsy ekskluzywnymi jachtami, niepowtarzalną manufakturę bursztynu, szkołę gotowania w średniowiecznych, gotyckich zamkach oraz odwiedzenie warsztatu Lecha Wałęsy – zdobywcy Pokojowej Nagrody Nobla i byłego legendarnego przewodniczącego „Solidarności”.

Filmy o czterech produktach turystycznych są ważną częścią kampanii promującej wykorzystanie bursztynu, morza, Solidarności i zamków gotyckich w przemyśle spotkań. Oprócz nich Gdańsk Convention Bureau stworzył, w nawiązaniu do czterech produktów turystycznych, „Podręcznik dobrych praktyk” oraz internetową bazę ofert turystyki biznesowej dostępna na stronie htttp://www.gdanskconvention.pl/en/Incentive_offers

Cztery filmy w jednym Amber & Relax, Solidarity & Freedom, Sea & Emotions, Castle & Adventure.

.

Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych jest organizowany przez Portuguese Tourismology Association APTUR pod patronatem władz miasta Barcelos w Portugalii, gdzie organizowany jest festiwal. Jego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 24-28 października. Podczas oficjalnej gali 27 października rozdane zostaną nagrody za filmy promocyjne i reklamowe w kilkunastu kategoriach m.in. Turystyka Kulturalna, Turystyka Sportowa i Aktywna, Smaki i Zapachy, Ludzie i Miejsca oraz Grand Prix festiwalu. W tegorocznej edycji festiwalu jury oceniło ponad 350 prac konkursowych.

Zachęcamy do obejrzenia wyróżnionego filmu GCB na kanale Youtube Gdańsk Convention Bureau

Więcej o samym festiwalu na stronie http://www.aptur.net

źródło: Gdańsk Convention Bureau